The best Side of فیلم بیماری زونا

Wiki Article

غذا‌های قرمز مانند: آلبالو، گریپ‌فروت، فلفل قرمز و هندوانه

در واقع امکان انتقال مستقیم زونا به شخص دیگر وجود ندارد. با این حال، فردی که هرگز به آبله‌مرغان مبتلا نشده، با تماس مستقیم با مایع تاول‌های شخصی که در حال حاضر زونا دارد، ممکن است ویروس را دریافت کند.

تاول‌های منطقه ‌ای یا زونا؛ تاول ‌های كوچكی هستند كه جنب یكدیگر در منطقه یك عصب محیطی و در امتداد مسیر آن پدید می ‌آید و با درد و سوزش همراه است.

● در موارد نادر، پزشک ممکن است نیاز به آزمایش نمونه‌ای از پوست یا مایع تاول‌ها داشته باشد. برای این کار از سواب استریل برای جمع آوری نمونه بافت یا مایع استفاده می‌کند.

این کامیون‌ها تنها پس از یک سری بازرسی‌های پیچیده و بوروکراتیک اسرائیلی‌ها می‌توانند وارد غزه شوند.

بیماری او در ماه‌های گرسنگی از آغاز جنگ، و بدون مراقبت‌های پزشکی مناسب، به سرعت رو به وخامت است.

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل بیماری زونا علتش چیست کرده است.

رعایت اقدامات احتیاطی زیر تا حدود زیادی می‌تواند از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کند:

این ویروس در سیستم عصبی بدن پنهان می‌ شود و هنگامی كه سیستم ایمنی تضعیف می ‌شود خود را به شكل بیماری زونا نمایان می ‌كند.

● تنها راه مسری بودن ویروس این است که مستقیماً با تاول تراوش کننده فردی که زونا دارد در تماس باشید.

در حال‌ حاضر نمی ‌توان‌ از آن‌ پیشگیری‌ به‌ عمل‌ آورد. واكسن ‌های‌ تحقیقاتی‌ كه‌ برای‌ پیشگیری‌ از آبله‌ مرغان‌ در حال‌ آزمایش‌ هستند نتوانسته ‌اند جلوی‌ زونا را بگیرند.

● بسته به اینکه در چه سه ماهه‌ای هستید، ابتلا به آبله مرغان در دوران بارداری می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های مادرزادی شود.

در حال بارگذاری ... بارگذاری پست های بیشتر بدون پست های بیشتر

● زونا می‌تواند بر روی باسن هم ظاهر شود. زونا معمولاً فقط یک طرف بدن را درگیر می‌کند، بنابراین ممکن است در یک باسن بثورات یا زخم‌های پوستی داشته باشید؛ اما در سمت دیگر نه.

Report this wiki page